Kaina / trukmė
paros(-a)
Rezervuoti

Dažnai užduodami klausimai

1. Kaip vykdomi pervežimai į/iš oro uosto?

Pervežimai yra vykdomi 24val. Per parą ir 7 dienas per savaitę iškarto klientui atvykus ir paprašus jį nuvežti i/iš oro uosto. Jei vairuotojas išvykęs į oro uostą su kitais mūsų Klientais, gali tekti palaukti iki 10-15 minučių kol jis grįš. Iš oro uosto vairuotojas jus parveš kai jūs atsiimsite bagažą ir laukdami sutartoje vietoje (prie išvykimo terminalo) paskambinsite vairuotojui (tel.:+370 675 71494) pranešti, kad jau atvykote ir jus reikia parvežti iki jūsų automobilio.

2. Kaip galiu atsiskaityti už paslaugą?

Atsiskaityti galima mūsų svetainėje www.1414parking.lt  banko kortele arba naudojant elektroninę bankininkystę ir atvykus pas mus prieš kelionę į oro uostą grynaisiais pinigais arba banko kortele.

3. Kokia yra automobilio perdavimo procedūra?

Atvykę klientai yra įleidžiami į saugojimo aikštelę, mūsų darbuotojas nurodo stovėjimo vietą. Saugos punkte yra identifikuojamas rezervacijoje nurodytas automobilio numeris arba pateikiamas rezervaciją patvirtinantis užsakymo lapas. Palikus automobilį saugomoje aikštelėje, klientus pasitinka vairuotojas, kuris perveža klientus iki oro uosto.

4. Ką daryti jeigu negavau patvirtinimo laiško?

Pasitikrinkite savo elektrninio pašto šlamšto (SPAM) skyrių. Jei laiško nerandate ir ten, susisiekite su mūsų administracija numeriu: +370 605 00111 (DARBO LAIKAS 08:00 – 19:00) arba el. paštu: tir@1414.lt

5. Ar automobilių stovėjimo aikštelė yra saugoma?

Mūsų parkavimo aikštelėje šalia oro uosto 24 valandas per parą budi apsaugos darbuotojai, įrengtos apsaugos kameros, o į pačią teritoriją tretieji asmenys negali patekti kadangi stovejimo aikštelę juosia aukšta tvora. Į ja įvažiuoti galima tik pro automatinius vartus kurie atidaromi tik mūsų klientams.

6. Kokius dokumentus man reikia turėti su savimi perduodant transporto priemonę?

Su savimi turėkite rezervacijos patvirtinimą, kurį po rezervacijos gausite elektroniniu paštu. Galite turėti spausdintą užsakymo variantą arba parodyti užsakymo laišką tiesiai iš savo telefono. Rezervacijos patvirtinimą saugokite iki kelionės pabaigos.

7. Skrydis atidėtas. Ką daryti?

Galite pranešti apie pasikeitusį grįžimo laiką elektroniniu paštu. Vėluojant atsiimti daugiau nei 6 valandas bus taikomas tuo metu galiojantis įkainis už parą.

8. Ar galiu atvykti neatlikus išankstinės rezervacijos?

Galite, bet rekomenduojame iš anksto atlikti rezervaciją parkavimo paslaugai kuri jūsų nurodytomis datomis jums garantuoja vieta jūsų automobilio parkavimui rezervacijos atlikimo metu galiojusiais įkainiais. Atvykus be rezervacijos negarantuojame, kad turėsime laisvų vietų.

9. Ar keleivių pervežimai vyksta tik į ir iš oro uosto?

Taip vežame tik į ir iš Vilniaus tarptautinio oro uosto (VNO).

UAB "Sauda"

Im. k.: 120507414, PVM k.: 205074113

Biuras: Minsko pl. 21, Vilnius.

Informacija paslaugų užsakymo klausimais: +37068241414

Vairuotojas pervežimams į/iš oro uosto: +37067571494

Administracija: +37060500111 (Darbo laikas 08:00 - 19:00)

El. paštas: tir@1414.lt
Atsiskatymo budai uz parkinga Vilniuje